poniedziałek, 13 października 2014

Surówka z Mango

Ostatnia wizyta w indyjskim lokalu Masala pozostawiła w pamięci smak wspaniałej surówki z białej kapusty i mango. Zapragnęłam przeżyć to jeszcze raz, więc zaczęłam przeszukiwać internet. 



Niestety nie ma dokładnie takiego przepisu... Na szczęście natrafiłam na przepis Beaty który był świetnym punktem wyjścia. Poniżej opiszę jak ja wykonałam tę sałatkę. A więc...

Składniki:
  • 1 mango
  • 1 marchewka
  • 2 łyżki majonezu
  • pieprz ziołowy, mieszanka curry
  • 1/4 białej kapusty
  • 50 ml soku z limonki (może być z cytryny)

Mango i marchewkę blendujemy na gładką masę z majonezem. Doprawiamy pieprzem ziołowym i curry oraz sokiem z limetki. Kapustę szatkujemy. Całość dokładnie mieszamy w misce i odstawiamy na około 20 minut do "przegryzienia".



Smaczny i prosty dodatek nie tylko do dań indyjskich!

Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz